Leevee (colin_chaotic) wrote,
Leevee
colin_chaotic

  • Mood:
  • Music:

"Lab Rats" = Best. CSI. EVAR.

Seriously. It might have been a half-clip show, but it was still awesometastical.



Otakulee: Are you watching CSI?
theformerclarity: Yaya.
Otakulee: Okie doke
Otakulee: I love the miniature murders.
Otakulee: It's quite an awesome idea
theformerclarity: Word.
theformerclarity: I'm loving the banter currently taking place.
Otakulee: I love the lab rats. It's like our group.
Otakulee: I'm totally Hodges.
theformerclarity: They're so awesome! I want to be just like them!
Otakulee: I know!
theformerclarity: I don't know which one yet...
Otakulee: They're all so awesome, it's hard to pick just one.
theformerclarity: When you think about it, 'Lollipop' is the perfect song to do evil stuff to.
Otakulee: I know, it is!
theformerclarity: That, and 'Banana Phone'.
Otakulee: Oh yes
Otakulee: "How did the killer expect to... kill her?"
Otakulee: Red dog barks at midnight!
Otakulee: *cracks up*
theformerclarity: That is so awesome!
theformerclarity: I'm going to enter into a piligamist marriage with all of them!
Otakulee: *snort*
Otakulee: Polygamous?
theformerclarity: Oh, so that's how you spell it. I've never been quite sure.
Otakulee: Dude, this is creepy!
Otakulee: EEK RAT!
Otakulee: Rat in autopsy!
Otakulee: *cracks up*
theformerclarity: OMG!!
Otakulee: HEE! I just got it. The title of this episode? "Lab Rats".
theformerclarity: lol
Otakulee: (An early title was, "While the Cat's Away...")
theformerclarity: Ah, yes.
theformerclarity: We need to do that.
Otakulee: Do what? I wasn't paying attention
theformerclarity: On the Wendy's commercial? We should all go to Wendy's, order that sandwich, and try to finish it before everyone else, without taking a drink.
Otakulee: Hee, we should!
theformerclarity: The King of Queens. Ah, memories...
Otakulee: Horrible, horrible memories.
Otakulee: *glowers at Ho!Caine*
Otakulee: Yay evidence!
theformerclarity: Haha. We watched TKOQ every night in the loony bin.
Otakulee: And that was supposed to... help?
theformerclarity: *shrug*
theformerclarity: It's actually pretty funny. I don't know if you've seen it, but yeah.
Otakulee: Yeah, I've seen it a bit.
Otakulee: DUDE! Nick/Hodges!
Otakulee: Nick's totally flirting with him.
theformerclarity: Dude, yeah!
Otakulee: I mean, that wasn't even subtle.
theformerclarity: I know. It's obvious. "Maybe we should go out to dinner, to discuss? As friends, colleagues."
Otakulee: *grin*
theformerclarity: That was totally coming.
theformerclarity: And we all know where that'll lead. *eyebrow raise*
Otakulee: *nodnod*
Otakulee: Man, I can't wait to find out all about the Miniature Scene Serial Killer. Seriously, this is way too awesome.
theformerclarity: I'm totally going to become his copycat killer.
Otakulee: *nod*
Otakulee: (Grissom didn't ask him anything.)
Otakulee: "We can hear you."
Otakulee: I <3 Hodges
theformerclarity: "He made me do it."
Otakulee: I also <3 Super!Dave (the guy who said that)
theformerclarity: *nod*
Otakulee: "I think he's on to us, doc."
theformerclarity: "Glory whore."
Otakulee: "Quitter." "Glory whore."
Otakulee: It's so like our group!
theformerclarity: I know! It's eerie.
Otakulee: Oscar would be Archie. They've got the hat thing going on.
theformerclarity: *nod*
Otakulee: I feel sorry for the little Dell boy.
theformerclarity: *nod*
Otakulee: BWAH. They didn't call the number, did they?
theformerclarity: *shakes head* Morons.
Otakulee: Ooh, real smooth!
theformerclarity: Oh noez! Hodges is in trouble!
Otakulee: He better not get hurt!
theformerclarity: I'll kill that bitch if he does!
Otakulee: Ditto!
theformerclarity: Word.
theformerclarity: *lights a torch*
Otakulee: *grabs pitchfork*
theformerclarity: Just getting ready.
Otakulee: Ditto
theformerclarity: It creeps me out that they've got Oville Redenbaucher's cadaver on strings and using it for advertising.
Otakulee: I know, dude
theformerclarity: *shudder*
theformerclarity: Hodges is so awesome.
Otakulee: I know, dude
Otakulee: Totally
Otakulee: I love Henry too
Otakulee: Glances between them, "Okay!"
theformerclarity: Haha, yes.
Otakulee: I love how they turn to look at Hodges
Otakulee: Hee, Hodges!
Otakulee: "When would I have the time, I'm always here."
theformerclarity: "You've never lived in Pennsylvania." I love it.
Otakulee: "Did you guys see Scream?"
Otakulee: It's our group!
theformerclarity: Totally!
Otakulee: Like the little fight over the phone
theformerclarity: Hehe, yeah.
theformerclarity: Seamen? Clown wig? WTF?
Otakulee: (It's semen)
theformerclarity: semen*
theformerclarity: I know. I'm not that stupid.
Otakulee: "The... squeals of dying chickens?"
Otakulee: "No mail in the hen house." BWAHAHAHA
Otakulee: "It's not me, it's the chicken plant."
Otakulee: I am in complete love with this episode.
theformerclarity: Me too.
Otakulee: "Lousy varmits."
Otakulee: Oh, ew.
theformerclarity: Rat autopsy!
Otakulee: The rat ate the mule!
theformerclarity: OMG!
Otakulee: Man, Hodges, smooth
Otakulee: "You friggin' broke it!"
theformerclarity: "I can fix it."
Otakulee: "Kiss my ass."
theformerclarity: Who's that guy?
Otakulee: Greg!
Otakulee: He used to be king of the lab rats, but then he became a CSI.
theformerclarity: Loser.
Otakulee: He also has a flirting thing going on with Hodges, FYI.
theformerclarity: Of course.
Otakulee: (And, well, he did decide to become a CSI after the lab sort of blew up around him.)
theformerclarity: *nod* I guess that's a good reason.
Otakulee: "And honestly, I think you lost your damn mind."
Otakulee: Poor Hodges.
theformerclarity: These people like clothes way too much.
Otakulee: Haha, I know
theformerclarity: That 'Shark' looks interesting.
Otakulee: Shark's pretty cool, yeah
Otakulee: Poor lonely Hodges.
theformerclarity: Stupid caring 4th graders...making the rest of us look bad...
Otakulee: *snort*
Otakulee: BWAH, if only Sarah knew...
Otakulee: "Do you really think Grissom would confide in him? On anything?"
theformerclarity: Hodges=puppetmaster
Otakulee: Oh, Hodges.
Otakulee: He's such a geek.
Otakulee: Lucky chips. *headdesk*
theformerclarity: Awwz, Hodges so happy!
Otakulee: Three's Company Board Game.
Otakulee: *hugs Hodges*
Otakulee: Don't worry, Hodgey, I luff you!
theformerclarity: The Jamaican mob?
Otakulee: Why not?
theformerclarity: Hmm.
Otakulee: ...this is kind of interesting. In a weird way.
Otakulee: I luff Hodges.
theformerclarity: Bleach.
Otakulee: *nod*
Otakulee: Yay, Hodges! He did good.
theformerclarity: Yay!
theformerclarity: Hodges totally has a crush on Grissom.
Otakulee: Oh totally.
Otakulee: Either that, or he's still seeking approval from a father-figure.
theformerclarity: *nod*


And in the spirit of CSIness, I present: me and the group as the lab rats!

Me - Wendy (commandeering and bitchy FTW!)
Julia - Mandy (subtle eye-rolling humor FTW!)
Piper - Hodges (delusional, obsessive freak with an inflated sense of self-worth)
Oscar - Archie (as previously stated)
Patrick - Henry (normal, and a pushover)
Emily - Greg, the rocker side.
Carter - Greg, the geek side.

(So, I... ship Piper/Emily/Carter? Huh? Er, ignore me.)
Tags: csi, rl, tv
Subscribe
  • Post a new comment

    Error

    default userpic

    Your IP address will be recorded 

    When you submit the form an invisible reCAPTCHA check will be performed.
    You must follow the Privacy Policy and Google Terms of use.
  • 2 comments